اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

جـنـگ خـانـوادگـی در آزادی| استقلال علیه استقلالی‌های سابق!

  • کد خبر: ۱۰۱۲۵۵
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
جـنـگ خـانـوادگـی در آزادی| استقلال علیه استقلالی‌های سابق!
استقلال و گل گهر مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری هشت مسابقه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود. در مهم‌ترین بازی هفته، استقلال در ورزشگاه آزادی باید به مصاف گل گهر برود و پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید صنعت نفت را در آبادان شکست دهد. در دیگر بازی‌های مهم این هفته، سپاهان به مصاف فجرسپاسی می‌رود و مس رفسنجان در خانه از نفت مسجد سلیمان پذیرایی خواهد کرد. در مشهد هم جدال دو تیم پدیده و تراکتور برای قعرنشینان از اهمیت خاصی برخوردار است و دو تیم تلاش می‌کنند برای فاصله گرفتن از جمع فانوس به دستان، با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

استقلال - گل گهر سیرجان/ ساعت ۱۷:۳۰

استقلال لیگ امسال را فوق العاده شروع کرده و در بیست هفته گذشته هنوز باختی را ثبت نکرده است. شاگردان فرهاد مجیدی اگر در بازی امروز هم بدون شکست باقی بمانند، به رکورد امیر قلعه نویی در سپاهان خواهند رسید. آبی پوشان در این مسابقه بازهم با معضل خط دفاعی روبه رو هستند و احتمالا یک بار دیگر عارف غلامی، دانشگر و روزبه چشمی را به عنوان سه مدافع فرهاد مجیدی در بازی امروز ببینیم.

در سوی دیگر میدان هم امیر قلعه نویی باید رودرروی تیم محبوبش قرار بگیرد. گل گهر در تمامی مسابقات نیم فصل دوم گل زنی کرده است و اکنون با ۳۲ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد و استقلال تنها تیم بدون شکست مسابقات است که بعد از شش برد متوالی هفته گذشته مقابل نساجی مازندران متوقف شد. بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید، اما با توجه به استفاده غیر قانونی باشگاه گل گهر از بازیکن گابنی نتیجه این بازی ۳ بر ۰ به نفع استقلال اعلام شد.

فرهاد به قلعه نویی نمی‌بازد!

یکی از نکات درخورتوجه این تقابل، نباختن تیم فرهاد مجیدی مقابل تیم‌های امیر قلعه نویی است. در پنج مصافی که فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی با یکدیگر داشته اند، چهار پیروزی سهم فرهاد مجیدی شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و تا اینجای کار قلعه نویی نتوانسته است مقابل تیم‌های فرهاد مجیدی طعم پیروزی را بچشد.

باز هم بیژن حیدری؛ باز هم قلعه نویی

نکته درخورتوجه این مسابقه، درباره بیژن حیدری، داور بازی است که با وجود رابطه بد با قلعه نویی، حالا دوباره به عنوان قاضی بازی این تیم انتخاب شده است. سرمربی گل گهر فصل گذشته درحالی که اشتباه‌های داوری زیادی علیه تیمش پیش آمد، با مصاحبه‌ای وحشتناک علیه چند داور از جمله بیژن حیدری صحبت‌هایی انجام داد و اعلام کرد که چند داور در لیگ برتر هستند که علیه تیم او سوت می‌زنند. حالا با وجود این شرایط باید منتظر ماند و دید اوضاع چگونه پیش می‌رود و رابطه این دو نفر چگونه خواهد بود.

صنعت نفت آبادان- پرسپولیس/ ساعت ۱۹:۳۰

پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید از بازی امروز مقابل صنعت نفت دست پر بیرون بیاید. شاگردان یحیی گل محمدی امروز در حالی مقابل برزیلی‌های صنعت نفت قرار می‌گیرند که امیدوارند در صورت توقف احتمالی استقلال مقابل گل گهر، آن‌ها فاصله شان با رقیب سنتی را به کمترین مقدار ممکن برسانند. منصوریان هم که به خوبی در جریان این موضوع است، حرف‌های جالبی درباره اهمیت بازی با پرسپولیس زده و گفته است: این مسابقه برای ما نقطه عطف است. از این بازی خواسته‌های متفاوت و زیادی داریم تا بازیکنان را بلند کنیم. اگر آن‌ها هفته آینده پیروز شوند، به سرمنزل می‌رسند و برای آن‌ها عاقبت به خیری خاصی در آینده فوتبال خواهد داشت.

البته که بردن پرسپولیس، اصلا کار راحتی نیست و شاگردان یحیی گل محمدی به هر بازی به چشم یک فینال نگاه می‌کنند و امیدوارند با دست پر، آبادان را به مقصد تهران ترک کنند. طالب ریکانی به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده و در اردوی پرسپولیس هم حامد پاکدل، میلاد سرلک و سعید آقایی به این بازی نمی‌رسند؛ ضمن آنکه مانند چند هفته گذشته، امید عالیشاه و سیامک نعمتی هم امکان بازی برای تیمشان را ندارند.

خشک سالی در تقابل‌های یحیی و علی منصور

نکته جالب توجه درباره تقابل پرسپولیس و صنعت نفت این است که دو تیم طی سال‌های اخیر، دیدار‌های کم گلی مقابل هم داشته اند. درحالی که فوتبال ایران کلا درگیر بحران گل زنی و نمایش محتاطانه بیشتر تیم هاست، جدال‌های پرسپولیس و صنعت را شاید به نوعی بتوان سردمدار این فوتبال کم گل قلمداد کرد. در هفت مصاف اخیر این دو تیم، کلا شش گل رد و بدل شده که همگی آن‌ها سهم پرسپولیس بوده است.

این یعنی صنعت نفت آخرین بار حدود سه سال ونیم قبل توانسته است دروازه پرسپولیس را باز کند.  پرسپولیس هم این شش گل را به اقتصادی‌ترین شکل ممکن، در شش بازی مختلف به ثمر رسانده و موفق به برتری حداقلی شده است. به عبارت دیگر، طی سه سال اخیر، از هفت تقابلی که دو تیم داشته اند، شش تای آن‌ها ۱ بر ۰ به سود پرسپولیس تمام شده و یک بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->